Asistență și suport IT

Ce înseamnă asistență și suport IT ? Calculatoare care funcționeaza lent, mesaje de eroare, gestionare email, probleme legate de imprimantă, utilizare programe instalate, consultanță pentru următoarea achiziție de hardware sau software, sfaturi privind extinderea sau modificarea rețelei, găzduire website, securitate IT sau alte probleme care pot apare in managementul unei infrastructuri IT sunt posibile situații în care aveți nevoie de asistență și suport IT.

Avem un program de protocol de soluționare a problemelor care începe de îndată ce vă raportați incidentul telefonic, prin e-mail sau prin formularul de contact. Vom rezolva solicitarea, folosind unul sau mai multe moduri de interacțiune și suport:

Asistență la distanță

Dacă ne dați acordul, printr-o tehnologie adecvată, vom rezolva incidentul apărut. Descarcă program de acces la distanță.

Suport prin telefon sau Skype

Acest serviciu este oferit cu ideea de a reduce timpul de răspuns la orice incident, ori de câte ori putem rezolva problema în acest fel.

Vizită de urgență

În cazul în care posibilitățile de asistență tehnică telefonică sau la distanță nu au condus la rezolvarea problemei.
Mentenanță corectivă

Vizită programată

Vom crea o agendă de vizite pe care le vom folosi pentru a efectua lucrări de mentenanță preventivă a sistemului dumneavoastră informatic.
Mentenanță preventivă

Transformare digitală

Într-o lume digitală in continuă schimbare și evolutie ajutăm companiile furnizând servicii de instalare, suport și mentenanță pentru sisteme informatice